Välkommen hem

Ja, då var man hemma igen. I goa Norrköping.
Varit iväg till linköping i två dagar nu. Arbetat med att rigga upp och ned en monter till Nivea.
Var kul, skönt få jobba lite med kroppen också och inte bara sitta framför datorn alla timmarna.
Men var faktiskt hemma igårkväll. Njöt av vädret genom glass och frisbeegolf. Nice, i say

Sitter och väntar på att min mat ska bli klar, alldels för länge sedan jag åt, så nu är jag vrålhungrig.

jaja, åter till andra saker.
Puss och kram ;)


Kommentarer
Postat av: Annie

Haha, nej precis. Stackars kille..=) Nu ska jag ut i skogen, kommer tillbaks på fredag, känns sådär om jag säger så.. Ha en bra vecka!

2008-05-12 @ 11:07:51
URL: http://allaflickor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0