2kg vikt

Det var som f*n. Helt plötsligt så börjar vågen ljuga för mig. Den måste ha fått kortslutning då den stått i badrummet för länge.. Eller kanske mögelinfestion i dess lilla elektroniska hjärna.

Men om vi nu ska ta den mer logiska tankegången så är det antagligen så att jag fetat på mig 2 kilo extravikt.
Illa, illa. Från att ha stått ganska still på ca 70pannor(vilket jag känner mig rätt ok med) till att då öka till nästan 73... inte min melodi.
Så, from i söndags är det lite andra bullar, eller kanske lite mer avsaknaden av det, vill säga.

Disskuterade med sambo hur vi skulle lösa det här,så from nu är det alltså inte tillåtet för vare sig henne eller mig att köpa med oss godsaker hem. För att minimera risken att sitta och småäta på kvällarna "vilket blivit en ful ovana".
Sen borde jag verkligen ta mig till gymmet också. Jobbar kväll nu på torsdag, ska se till att komma iväg på förmiddagen.

Well well, det som inte dödar, sätter sig tydligen runt midjan...


Kommentarer
Postat av: Denise

Men du vet väl vad det vanliga är? Det första året som sambo går man i snitt upp 5 kilo i vikt..;)

2008-11-11 @ 14:30:04
Postat av: alex

Ja, jag vet ju tyvärr det :) men skam den som ger sig.

2008-11-11 @ 15:19:18
URL: http://lovehatereligion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0