514: Inte stans mest populära blogg det här inte

Neh, trots att det här är mitt fjärde tappra försök på bloggande, så skulle jag nog inte säga att min blogg blivit mer populär med tiden.
Även om min första blogg i vissa tider var rätt välbesökt och att jag till och med var med i topplistan på blogg.se ett par ggr också så verkar detta inte smittat av sig till denna blogg.
Kanske är det som är problemet. Att jag just bytt blogg flera ggr. Eller så beror det på att jag faktiskt är rätt ointressant just nu :)
Det är faktiskt helt okej för mig. Så länge jag bloggar för att jag själv vill, då kommer jag fortsätta. Tröttnar jag, ja då tröttnar även bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0