515: Tjänar ju faktiskt ett par kr på tradera

Ja, den här gången gick det lite bättre att sälja saker på tradera.

Ca 700kr får jag för två spel jag har hemma som jag redan klarat, eller tröttnat på.
Vad jag ska göra med dessa pengar får vi se. TIll att börja med ska de in på "spar"konto. När jag sedan handlar något på tradera, så ska de pengarna användas först.
Så är ialla fall tanken. Sen får vi väl se om jag hittar något bra användningsområde för de pengarna. Brukar ju sällan vara ett problem

Kommentarer
Postat av: J

Jag tycker du är intressant att läsa om ;)

2008-11-27 @ 10:07:05
Postat av: alex

Thanks love :)

2008-11-27 @ 10:48:58
URL: http://lovehatereligion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0