518: Lite trötter är jag nog faktiskt

Ca 5 timmar sömn i natt. Inga problem egentligen. Vaknade rätt bra och kände mig någolunda pigg när jag rullade ur sängen.
Tog väl bara någon timme, sen var jag trött igen, men det får jag ta.
Den tunga biten är nästan att sitta här. Här är det lugnt och skönt. Varmt och mysigt. Perfekt sömn-miljö. Nere på dh är det ju lite andra förutsättningar. Även om jag måste säga att det upplevs lugnare och inte lika mycket musik som jag hade för mig. Inte mig emot dock.

Blir spännande se hur pigg jag är i natt sen. Men i morgon får jag sova så länge jag känner för det ;) Eller, sambo kommer med all säkerhet väcka mig alldels för tidigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0