J***** virusskit

Sitter vid min dator i godan ro och har det trevligt. Ska precis sätta igång senaste avsnittet av en av mina favoritserier, då filmen inte går att ladda. Verkar vara så att jag behöver installera något program för att få den att fungera. Då jag inte haft några problem med den serien innan tänkte jag mig inte för utan började glatt installera något som kallas easy decrypter.
Och det skulle jag självklart aldrig gjort. Borde vetat bättre.
Inte ett skit fungerar på datorn efter den katastrofen. Tog inte många minuter efter att jag installerat det som jag märkte att saker snabbt började gå fel. Men då var det redan för sent. Datorn stängde ned sig något minut efter det och sedan dess kommer jag inte längre in i windows. Sitter nu och försöker restuarera windows... men det tar en sabla tid, samt att jag är rätt mycket novis inom det här området.

jaja, hade inget på datorn som inte går att ersätta, så i värsta fall får jag försöka blåsa rent den.
Och något lär man sig alltid av det också ;)


Kommentarer
Postat av: Emil

Lösningen på ditt problem finns några trappor ner :D

2008-11-06 @ 21:11:36
Postat av: alex

haha,sant sant :)

2008-11-08 @ 15:01:33
URL: http://lovehatereligion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0