10 mån. en livstid och ett sandkorn på stranden

Så mycket som har hänt. Så mycket som har förändrats, så mycket nytt har hänt.
Jag är inte samma människa som jag var för 10 månader sedan. På gott, och på ont.
Men jag är ju också samma människa som jag alltid varit och kommer vara. Mitt liv har bara förändrats.
Jag har lärt mig mycket om mig själv. Var mina gränser går, vad jag själv står för, vad jag är mest rädd för.

Vissa saker har gjort mig mer osäker, andra gett mig mer självförtroende.
Och det är väl ungefär så livet är, antar jag.

Så här står jag, den 26 okt 2008, Alex, en människa i mängden av andra. Redo för nya utmaningar, nya glädjeämnen och nya sorgetårar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0