Att våndas över en diet

Två veckor. 1700kcal om dagen, endast protein och små mängder fett. Inge snabbmat, inge chips och max någon sockerfri produkt ibland, om du varit snäll ;)
Ja, inte är det raketforskning vi pratar om här men bra nära. Vikten och konsten i att äta så man retar kroppen så mycket som möjligt för att den ska bränna så enormt mycket fett som möjligt.
Och visst ger det resultat, om än försvinnande små.
Så kommer helgen, denna syndens helg. Då inga regler gäller. Då sötsuget är som störst och tiden till att fundera över godishyllans alla läckerheter är oändlig.
Visst fuskas det, men vad gör man inte för lite livskvalitet.
Och så är det alltid bra att ha något att fokusera på när sambon vill njuta av gossip girl och ensam mamma söker. Hehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahah jag får väl börja med det...

2008-10-06 @ 14:34:47
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Annie

Haha, det där låter ungefär som jag! Fast jag kör inte lika hårt i veckorna som du verkar göra, och så är det jag som vill titta på Ensam mamma söker..=)



Jag tar till alla knep för att råttorna ska dö, helst plågsamt! Mohahahahaha!

2008-10-11 @ 09:53:07
URL: http://allaflickor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0