Första arbetsdagen

Ja, då var det måndagkväll och här sitter man i lägenheten i jkpg. Känns helt underbart, och helt rätt.
Spelat duktig man idag också och skurat och lagat mat till sambo som borde ramla in i hallen om ca 1-3 min ;)
Dock blir det ingen kulinarisk delikatess, utan "endast" spagetti och falukorv.  Fast det var riktigt länge sen så ska bli gott. Samt att det nog blir en matlåda till imorgon också: Blivit kraftigt varnad för den resturang som finns på jobbet, så där tänker jag inte slösa mina pengar

Dagen i helhet har varit rikitgt bra. Trevliga kollegor, rätt intressanta arbetsuppgifter och en skön känsla.
Borde få min dator i morgon också, så kan jag äntligen sätta mig och börja anteckna också. Blir lite lättare att kolla i alla system och så också, när man får vara med och leka lite.

Morgonpromenad i morse då, precis som planerat.... haha, yea right. När kl klämtade 06.30, vänder jag mig till J, varvid hon säger: Du får bestämma idag. Detta resulterar självklart i 30 min extra sömn istället.
Dock är det upp till henne att bestämma i morgon. haha, så får vi se vad det blir.
nu kom hon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0